Варіанти оплати

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути товар належної якості у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) протягом 14 днів (не рахуючи дня купівлі).

УВАГА! Завжди перевіряйте товар при отриманні на Новій Пошті. Кажіть менеджеру що Ви хочете оглянути посилку перед тим як її отримати!
Якщо Ви не перевірили товар на відділенні і вже дома виявили дірки, пошкодження - ми в такому разі нічим Вам не допоможемо!

Якщо при отриманні на Новій Пошті Ви побачили пошкодження, вдар або дірки негайно складіть "Акт приймання-передачі" та складіть "Притензію" оформлену в присутності представника ТОВ «Нова. Пошта»!
Сфотографуйте все на Ваш смартфон. Надішліть нам фото пошкоджень, та фото документу "Акту прийому-передачі " та "Притензії" де у полі "Стан упаковки" будуть вказані дані про деформацію та опис пошкодження!
Увага без Акту прийому - передачі та Притензії з відміченим полем "Стан упаковки" ми нічого не зможемо зробити і відшкодування в такому разі НЕМОЖЛИВЕ!
За транспортування відповідає перевізник Нова Пошта.

ТОВАР НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:

Якщо при отриманні на Новій Пошті Ви передумали з якої-сь причини, або Вам не сподобався товар ( сюжет, тощо ) і він має гарний вигляд, Ви маєте право відмовитись від отримання замовлення на Новій Пошті. Повідомте про відмову нам. Коли товар повернеться до складу, ми перевіремо його і якщо товар цілий не відкривався і акуратно складений ми повернемо кошти із врахуванням послуги доставки у Вашу сторону.

Повернення товару належної якості можливе тільки при умові збереження оригінальної упаковки, цілосності усіх комплектуючих та товарного вигляду. Особливо це стосується вишивки хрестиком або бісером.
УВАГА! Якщо Ви на НП недбало перевіряли набір, примяли схему, аби як спаковали набір - ми повернемо тільки 50% від вартості набору ( за те, що Ви не поважаєте працю і не є дбайливими до чужих речей )
Якщо Ви перевіряєте - робіть це акуратно і дбайливо!

ТОВАР НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ( з дня отримання у Вас є 14 днів для звернення до нас! )
- коли сюжет переплутан, замовили один отримали інший
- коли є брак : не ті фарби, не збігається взагалі з коліром, наприклад замість помаранчевого - зелений ( віддінки не є браком , виробник має право змінювати детальність або відтінок кольорів )
- фарби як гума - виймаються куском ( в цьому випадку якщо це 1-2 фарби ми допоможемо підібрати подібний колір ) якщо більш ніж половина фарб як гума - виймаються куском з контейнеру - повернемо кошти.

ПАМЯТАЙТЕ:
1. Ви відповдальні за отримання і перевірку товару на Новій Пошті. Якщо Вам щось не підійшло, у Вас завджи є право відмовитись від отримання замовлення на відділенні Новій Пошті!
2. Після отримання у Вас є право повернути товар належної або не належної якості напротязі 14 днів! Після цього строку ми нічого не можемо вдіяти! Тому радимо перевіряти все перед початком роботи! 3. Повідомте нам , якщо Ви вирішили повернути товар, ми відправимо інформацію адреси та отримувача. 

Якщо у Вас виникли питання щодо Вашого замовлення або товару, зверніться до нас і повідомте про проблему, можливо Ви могли щось наплутати або не туди подивитись. Ми допоможемо все вирішити!

🙌 пишіть у Вайбер або у Телеграм ( тільки повідомлення ) :

  • 💬 Вайбер: +38(066) 758 10 30
  • 💬 Телеграм: +38(066) 758 10 30